Projekts "čellu trio "Melo-M" koncerttūre "Chello crossover from Latvia" Lietuvā"

Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "PREMIUM ART"
čellu trio "Melo-M" koncerttūre "Chello crossover from Latvia" Lietuvā
Mērķprogramma "Neakadēmiskās mūzikas atbalsts"
9 504.00 EUR
20.04.2024
04.05.2024

Projekta apraksts

Ņemot vērā čellu trio "Melo-M" iepriekšējo un veiksmīgo koncertēšanas pieredzi Lietuvas dažādās pilsētās, kur grupai jau ir izveidojusies atpazīstamība un atzinība, paredzēts atkal atgriezties Lietuvas četrās pilsētās: Viļņā, Šauļos, Kauņā un Palangā ar pieciem koncertiem "Chello crossover from Latvia" nākamā gada aprīlī un maijā. Koncertprogrammā paredzēts atskaņot čellu trio mākslinieciskā vadītāja, komponista Kārļa Auzāna orģinālskaņdarbus no kinofilmām, kas radītas sadarbojoties ar lietuviešu producentiem un aktieriem - "Motherland" un "Ko zina klusā Gerda", kā arī atskaņot skaņdarbus no Klaipēdas teātra izrāde "Saules bērni", kuru mūzikas autors arī ir Kārlis Auzāns. Koncertā paredzēts izpildīt arī latviešu tautas mūzikas skaņdarbus, komponista Raimonda Paula un grupas "Prāta vētra" dziesmas, tādejādi veicinot Latvijas mūzikas popularizēšanu un sniedzot skaņdarbiem citu skanējumu, izpildot tos ar trīs čelliem un perkusijām. Koncertu norises vietas un laiki: Vilnius šv. Kotrynos bažnyčia (bijušajā Viļņas svētkās Katrīnas baznīcā, šobrīd koncertzālē) – 20. aprīlī 2024. gadā, pulksten 16.00 un 19.00 Šauļu kultūras centrā – 27. aprīlī 2024. gadā, pulksten 19.00 Kauņas kultūras centrā – 3. maijā 2024. gadā, pulksten 19.00 Palangas koncertzālē – 10. maijā 2024. gadā, pulksten 19.00 Koncerttūrē kopējais plānotais apmeklētāju skaits piecos koncertos ir 2250 mūzikasa mīļotāji. Koncerttūres aģents un koncertu mārketinga, PR aktivitāšu organizētājs ir Danielus Mironas (Lietuvas pasākumu aģentūras inSpotlight direktors, īpašnieks), ar kuru "Melo-M" iepriekš jau ir sadarbojies un ir rīkojis grupai koncertus un koncerttūres dažādās Lietuvas pilsētās.
Mērķis iepazīstināt lietuviešu mūzikas cienītājus ar Latvijas vienu no veiksmīgākajām mūzikas grupām - čellu trio "Melo-M" un atklāt virtuozo čellu spēli trīs čellistu izpildījumā. Popularizēt un iepazīstināt lietuviešus ar latviešu tautas un latviešu komponistu skaņdarbiem, izpildot tos īpašā skanējumā ar čelliem un perkusijām, piecās dažādās Lietuvas pilsētās. Atgriezties atkal pie lietuviešu klausītājiem, kuri jau zin "Melo-M" no iepriekšējo koncertu apmeklējumiem, un iepazīstināt tos ar jaunu koncertprogrammu.
Koncertturnejas pilsētas un koncertu norises vietas izvēlētas tā, lai pēc iespējas vairāk aptvertu dažādus Lietuvas reģionus un sasniegtu maksimālo apmeklētāju skaitu. Izvēlētās koncertzāles ir populāras un skatītāju iemīļotas koncertzāles, kurās notiek aktīva un kvalitatīva kultūras dzīve. Pirms koncertiem sākot no janvāra vidus plānota aktīva koncertu reklāmēšana (mārketinga kampaņas un PR aktivitātes). Paredzētas radio reklāmas Lietuvas radio (Žinių radijas un Radiocentras), JCD Decaux reklāmas stendi uz ielām, sociālo mediju un google reklāmas kampaņas, drukāti plakāti uz ielām četrās Lietuvas pilsētās. Preses relīzes izsūtīšana Lietuvas medijiem, inteviju organizēšana Lietuvas drukātajos, digitālajos medijos un televīzijā. Notiek cieša un aktīva sadarbība ar koncertturnejas aģentu, lai pēc iespējas vairāk Lietuvas sabiedrība uzzin par šo koncertturneju un koncerti būtu labi apmeklēti.
Plānots sasniegt lielāku popularitāti vienai no veiksmīgākajām grupām Latvijas mūzikas tirgū - čellu trio "Melo-M" piecās dažādas Lietuvas pilsētās. Atklāt koncerta apmeklētājiem čella spēles virtuozo skanējumu. Popularizēt un iepazīstināt lietuviešus ar latviešu tautas un latviešu komponistu skaņdarbiem neparastā izpildījumā uz trīs čelliem un perkusijām. Koncerttūrē kopējais plānotais apmeklētāju skaits piecos koncertos ir 2250.
Koncertturnejā piedalās čellu trio “Melo – M”. Trio sastāvā muzicē trīs akadēmiski trenēti mūziķi – Miķelis Dobičins, Kārlis Auzāns un Jānis Pauls, kopā ar čellistiem koncertturnejā dosies perkusionists Miķelim Vīte, lai čellu skanējumu papildinātu ar perkusiju virtuozo spēli. “Melo-M” izvēlētais interpretāciju materiāls ir ļoti dažāds – popmūzika, rokmūzika, tautas mūzika, klasika un arī mūsdienu akadēmiskā mūzika. Čellu trio uzstājies kopā ar daudziem starptautiski atzītiem mūziķiem, kā arī koncertējis un guvis atzinību daudzās pasaules valstīs.“Melo-M” īpašais šarms – tā ir spēja apvienot akadēmiskās mūzikas pamatus, virtuozu izpildījumu, rokmūzikas atraktivitāti un pašiem savu stilu. Projekta pieteicējs Kārlis Auzāns (SIA Premium art) ir rīkojis un producējis desmit gadus pēc kārtas “Imantdienas” Cēsu pils parkā, kuras apmeklē ik gadu ap trīs tūkstošiem klausītāju, rīkojis sešus gadus 18. novembra svētku koncertus muzikālajai apvienībai “Raxtu raxti” Ķīpsalas halē (4000 apmeklētāji vienā gadā), kā arī rīkojis padsmit gadus Vecgada lielkoncertus čellu trio “Melo-M” Kongresu namā (5000 apmeklētāji vienā gadā) un neskaitāmas "Melo-M" koncertturnejas un koncertus pa Latviju, piesaistot dažādus viesmāksliniekus. Koncertturnejas aģents un koncertu mārketinga, PR aktivitāšu organizētājs ir Lietuvas pasākumu aģentūra inSpotlight, kuras direktors Danielus Mironas ir tiešais koncertturnejas organizētājs. inSpotlight ir dinamiska un enerģiska komunikācijas un pasākumu vadības profesionāļu komanda, ar kuru arī jau iepriekš pirms Covid -19 čellu trio ”Melo-M” ir sadarbojies un tās vadītājs Danielus Mironas ir rīkojis grupai gan koncerttūrtes Lietuvā, gan aicinājis spēlēt uz dažādiem korporatīviem pasākumiem. Aģentūrai šajā jomā ir vairāk kā desmit gadu pieredze.
Plānots aptvert pēc iespējas vairāk un dažādu Lietuvas pilsētu auditoriju. Koncerta mērķauditorijas vecums ir bez ierobežojuma, tiek aicināti visas vecumu grupas mūzikas mīļotāji. Plānotais apmeklētaju skaits katrā pilsētā: Vilnius šv. Kotrynos bažnyčia (bijušajā Viļņas svētkās Katrīnas baznīcā, šobrīd koncertzālē) – 400 apmeklētāji katrā koncertā (paredzēti divi koncerti vienā dienā) Šauļu kultūras centrā – 450 apmeklētāji Kauņas kultūras centrā – 500 apmeklētāji Palangas koncertzālē – 500 apmeklētāji Maksimālo klausītāju skaitu katrā koncertā plānots sasniegt ar jaudīgām reklāmas kampaņām par katru koncertu. Ja visi koncerti ir izpārdoti, plānotie biļešu ieņēmumi ir ap 48 128 euro. Norādītā summa par ieņēmumiem ir pēc 6% samaksas biļešu servisam (biļešu tirdzniecības platformām kakava.lt un tiketa.lt