Projekts "Digitālā satura izstrāde"

Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "RED IS THE NEW BLACK"
Digitālā satura izstrāde
DIZAINA un ARHITEKTŪRAS NOZARE. 2021.gada 2.projektu konkurss
3 000.00 EUR
01.08.2021
31.10.2021

Projekta apraksts

Modes zīmols Keta Gutmane pārstāv laikmetīgās modes nišu Latvijā un kopš tā pirmsākumiem zīmols aktīvi strādā, lai kvalitatīvi pārstāvētu Latvijas modes dizainu starptautiski. Katru gadu zīmols izstrādā divas jaunas kolekcijas, un katrai no tām ir jāsasniedz starptautiska auditorija, lai nodrošinātu zīmola atpazīstamību un noturēšanos konkurējošā modes vidē. Keta Gutmane ir starp nedaudzajiem Latvijas modes zīmoliem, kas spēj pieteikt Latvijas modes dizainu starptautiski. 2020. gads ir mainījis modes nozares komunikācijas un prezentācijas veidus. No reālām izstādēm un pasākumiem zīmolu prezentācija pārvirzījusies uz digitālo vidi. Sekojot šīm tendencēm, vēlamies radīt kvalitatīvu digitālo saturu zīmola marketinga aktivitātēm un dalībai starptautiskajās digitālajās izstādēs, publicēšanai sociālajos medijos, zīmola mājaslapā un citur. Digitālā satura izveide ilgtermiņā dod iespēju ar mazākiem līdzekļiem uzrunāt plašāku auditoriju un veidot kvalitatīvu saturu digitālajā vidē zīmolam Keta Gutmane, tādējādi veicinot Latvijas modes dizainu atpazīstamību starptautiski. VKKF atbalsts ir nepieciešams digitālā satura izstrādei.
Šī projekta īstermiņa mērķis ir izveidot jaunās SS22 tērpu kolekcijas digitālo prezentāciju - multimediālu video darbu, ar ko piedalīties primāri šī gada Parīzes modes nedēļā no 27.09 -05.10. Īss digitālās prezentācijas apraksts. Digitālās prezentācijas formāts tiks veidots video formātā, apvienojot modeļu defilē ar dažādiem sagatavotiem fona video materiāliem. Faktiski modeles atradīsis virtuālā telpā, kas dinamiski mainīsies attiecībā no tērpa. Pēcapstrādes procesā šāda pieeja montāžai dod iespēju radīt digitālo telpu kurā atrādīt, jaunās kolekcijas faktūras, izmantoto auduma printu tekstūras, krāsas un dažādus kultūrkodus tos pretstatot SS20 tērpu kolekcijai. Skatīt pielikumā video moodboard. Digitālās prezentācijas materiāls nodrošina ne tikai dalību vienā izstādē (showroom), bet paver plašākas prezentācijas iespējas gan pārdošanai iepircējiem (buyer), gan zīmola atpazīstamības veidošanai. Ilgtremiņā paredzēts attīstīt digitālās vides vizuālos materiālus, kas nostiprinās zīmola atpazīstamību digitālajā vidē.
Projekta darbība iedalīta 4 posmos: 1. Sagatavošanās filmēšanai 1. augusts – 1. septembris. Scenārija izstrāde - kadru plāns, modeļu kastings, tikšanās ar komandu -režisors/operators, stilists, grimmētājs un frizieris, scenogrāfs uc. 2. Filmēšanas diena - 1 septembra nedēļa – darbs filmēšanas laukumā. 3. Pēcapstrāde – 2, 3 septembra nedēļa video materiālu apstrāde, montāža, skaņas apstrāde. 4. Publicēšana medijos un komunikācija ar iepircējiem sākot ar Parīzes modes nedēļu 27. septembris, sadarbībā ar ārvalstu digitālo aģentūru DAS IST.
Zīmols Keta Gutmane prezentē Eiropas un Āzijas iepircējiem (buyer) jauno kolekciju. Prezentācija digitālajā vidē ir tiešs pārdošanas un atpazīstamības veicināšanas instruments, kas būtiski uzlabo zīmola tēlu digitālajā vidē. Ilgtermiņā Latvijas modes zīmolam, dod iespēju strādāt starptautiski, attīstīties profesionāli, attīstīt modes nozari Latvijā. Kvalitatīva digitālā satura izstrāde mūsdienās ir nepieciešamība, ko pieprasa digitālie showroom.
Projektu īstenoto SIA Red is the new black, kuru pārstāv Krists Zankovskis sadarbībā ar dizaineri Ketu Gūtmani. Šobrīd ir uzsākts sarunu process par sadarbību ar ārvalstu digitālo modes aģentūru DAS IST (www.dasistagency.com), ar kuras starpniecību veidosim digitālās prezentācijas publikācijas medijos un pārdošanas aktivitātes. Krists Zankovskis ieguvis bakalaura grādu Latvijas Mākslas akadēmijā Vizulajā komunikācijā. Profesionāli vairāk kā 10 gadus darbojies reklāmas nozarē kā mākslinieciskais direktors un veidojis Latvijā populāru zīmolu reklāmas dizainu, video izstrādi un komunikāciju. Zīmolā Keta Gutmane organizē fotosesijas, prezentācijas, izstāžu apmeklējumus Parīzē, Tokijā, veido dažādu mārketinga materiālu izstrādi. Uzkrātā pieredze sniedz nepieciešamās prasmes projektā izvirzītajiem mērķiem un uzdevumiem. Keta Gūtmane ir modes dizainere, zīmola Keta Gutmane pārstāve. Ieguvusi bakalaura un maģistra grādu Latvijas Mākslas akadēmijā, piedalījusies izstādēs gan Latvijā, gan ārzemēs, ieguvusi vairākas modes dizaina balvas un nominācijas. 2016.gadā ieguvusi prestižo Woolmark nomināciju (www.woolmarkprize.com). Keta strādā urbāna avangarda estētikā, pārstāv laikmetīgās modes (contemporary fashion) nišu. Keta ar savu zīmolu regulāri piedalās Parīzes un Tokijas modes nedēļā, lai parādītos Eiropas un Āzijas nozīmīgākajos modes notikumos. Pielikumā atradīsiet informāciju par DAS IST aģentūru.
Projekta primārā mērķauditorija ir starptautiski modes dizaina profesionāļi: digital showroom kuratori, modes iepircēji (buyer), mediju pārstāvji, PR speciālisti, influenceri. Sekundārā – visi zīmola klienti, pircēji, interesenti Latvijā un citur pasaulē.